

"Дати можливість максимально розкрити свій потенціал". Конгломерат Warner Bros. Discovery розділиться на дві компанії
Чутки про це ходили давно й загострилися після новини про рішення повернути стрімінгу Max назву HBO Max. Тепер офіційно: медіа та розважальний конгломерат Warner Bros. Discovery розділяється на дві окремі публічні компанії – одну, орієнтовану на стрімінговий сервіс HBO Max та студію Warner Bros., і іншу – на CNN та інші телевізійні мережі.
Перша компанія, яка наразі має робочу назву Streaming & Studios, буде очолювана генеральним директором Девідом Заславом. Друга компанія – Global Networks – фінансовим директором Warner Bros. Discovery Гуннаром Віденфельсом.
"Мета розділення – надати кожній компанії більше стратегічної гнучкості та зосередженості", – йдеться у заяві компанії. Warner Bros. Discovery планує завершити розділення до середини 2026 року.
Оголошення у понеділок є відповіддю на тиск інвесторів і масштабні зміни в індустрії. Оскільки кабельне телебачення поступово занепадає в епоху стрімінгу, Заслав пропонує акціонерам можливість інвестувати окремо в зростальний бізнес HBO Max – без ризиків, пов’язаних з кабельним сегментом. Враховуючи загальний борг Warner Bros. Discovery у 37 мільярдів доларів, інвестиції ці будуть не зайвими.
Втім, мережі, які увійдуть до другої, умовно телевізійної, компанії, досі приносять значний прибуток і мають глобальну аудиторію.
"Ця еволюція – не відмова від нашої стратегії — глобальний розвиток Max, оптимізація телемереж і повернення студій до лідерських позицій у галузі — а спосіб розкрити повний потенціал двох сильних бізнесів", – написав Заслав у внутрішній записці для співробітників й додав: "Кожен з них має чіткий фокус, зрозумілу місію і масштаби, щоб досягти успіху на своїх умовах".
Цей розподіл відбувається лише через три роки після гучного злиття Discovery та колишньої Time Warner. З того часу акції Warner Bros. Discovery (WBD) впали приблизно вдвічі. Однак у понеділок, після оголошення про розподіл, вони зросли більш ніж на 10%.
Це оголошення не стало несподіванкою: протягом останніх шести місяців Warner Bros. Discovery активно реструктуризувалася з прицілом на поділ. Comcast (їм серед іншого належать телеканали NBC, кіностудія Universal Pictures та європейська Sky) також готує подібну реорганізацію, хоча у її випадку йдеться про виділення кабельного бізнесу в окрему компанію, а не про повне розділення на дві публічні компанії.
Можливо черга дійде й до Disney.