

Джейсон Айзекс розповів, що всі актори третього сезону "Білого лотосу" отримали один й той самий гонорар. Він був дуже маленьким
Джейсон Айзекс розповів в нещодавньому інтерв’ю для Vulture, що всі актори третього сезону "Білого лотоса" отримували по 40 000 доларів за епізод. Тобто загалом приблизно по 320 000 доларів за весь сезон. Айзекс зазначив, що така сума насправді є "дуже низькою ціною" для настільки успішного телепроєкту.
"Я не знав, що це стало надбанням публіки. Але так, це абсолютно правда", — сказав Айзекс й додав: "Зазвичай актори не говорять публічно про гонорари, бо вони сміховинно непропорційні до того, що ми робимо — наносимо макіяж і говоримо кумедними голосами — і це лише дратує глядачів. Але порівняно з тим, скільки зазвичай платять за великі телевізійні шоу, це дуже низька ціна. Але правда в тому, що ми самі були б готові заплатити, аби взяти участь. Ми, напевно, віддали б частину тіла".
Рівна оплата акторам означала, що такі ветерани, як Айзекс та Паркер Поузі, отримували стільки ж, скільки й відносні новачки індустрії — наприклад, Сара Кетрін Гук чи Сем Нівола, чи син Арнольда Шварценеггера Патрік (втім, його це навряд чи сильно зачепило). Айзекс делікатно засміявся у відповідь на запитання, чи вважає він це справедливим.
"Чи турбує мене те, що мені не заплатили більше за інших? Я ніколи не працював заради грошей", — сказав Айзекс: "У мене все добре. Люди, мабуть, думають, що я маю величезні запаси грошей, але, на жаль, я незріло збільшував свої витрати разом із доходами, і практично витратив усе, що заробив за ці роки".
Айзекс також використовував знімальний майданчик "Білого лотоса" як можливість поділитися мудрістю з молодшими колегами — зокрема, навчити їх не "вкладати надто багато" в кінцевий результат, адже він цілком поза їхнім контролем. Цим має перейматися творець серіалу Майк Вайт, а не актори. Цього уроку Айзекс навчився на власному досвіді після ролі капітана Гака в провальній стрічці "Пітер Пен" 2003 року.
"Це було дороге й масштабне виробництво за участі кількох студій. Ми знімали 14 місяців… А фільм провалився", — розповів Айзекс: "Я вважаю його шедевром, але люди подивилися на постер і подумали: “Та ну його. Я вже бачив “Гака” з Робіном Вільямсом, бачив мультик. Навіщо ще один?”. Це була катастрофа для моєї кар’єри, величезне падіння. Я не міг навіть отримати епізодичну роль. Я змінив агента й майже змінив професію, чесно кажучи, бо не думав, що ще колись працюватиму. Найгірше, що зі мною було — це період після “Пітера Пена”. Я був у справжньому розпачі, але не настільки, як міг би бути, якби вірив у весь той брехливий шепіт у вухах. Я не вкладав себе надмірно в результат і це саме те, що я намагався донести до молодих акторів у "Білому лотосі"".
Безумовно розбіжності в гонорарах акторів за проєкт не повинні бути катастрофічними, але платити всім однаковий дріб'язок також не вихід. Це схоже на знущання й радше демонструє наскільки система вперта й що топменеджери телемереж та кіностудій, та акціонери скоріше вистрелять собі в ноги ніж дадуть тим хто дійсно працює можливість заробляти гідні гроші.