"Гладіатор 2": новий фільм Рідлі Скотта на старті прокату показав найкращий результат в кар'єрі режисера
Попри певний скепсис ще до виходу фільму в прокат, після появи "Гладіатора 2" в кінотеатрах глядачі позитивно відповіли на питання: "Чи ви не розважені?". Принаймні, якщо судити по старту прокату нової стрічки Рідлі Скотта в усіх територіях, окрім Китаю, США та Канади (там стрічка стартує 22 листопада).
Наприкінці минулого тижня фільм почали показувати в 63 країнах, включаючи Велику Британію, де він зібрав 11,4 мільйона доларів із 722 місць. "Гладіатор 2" також показав особливо високі результати у Франції ($10,3 млн із 729 місць). Всього міжнародний старт приніс фільму Рідлі Скотта 87 мільйонів доларів. Це найкращий показник в кар'єрі режисера.
Однак цей старт трохи відстає від лютневого блокбастера "Дюна: Частина друга", який зібрав 97 мільйонів доларів на міжнародному ринку за перші вихідні. "Думками навиворіт 2" від Pixar заробив 140 мільйонів доларів за той самий період, а "Дедпул та Росомаха" від Disney — 233 мільйони доларів. Останні два проєкти звичайно з іншої вагової категорії. Мультик Pixar був сімейною розрадою з дитячим рейтингом, в той час, як "Дедпул та Росомаха" спирався на величезну франшизу.
Водночас "Гладіатор 2" значно випередив фільм Джорджа Міллера "Фуріоза: Шалений Макс. Сага", який заробив всього 30 мільйонів доларів США за перші вихідні й комедійний бойовик з Раяном Гослінгом та Емілі Блант "Каскадер" (36,7 мільйона доларів).
Актори та знімальна група другого "Гладіатора" провели тижні в глобальному престурі, що завершився показом, який відвідав король Карл III у Лондоні минулого тижня. Фільм також просували через співпрацю із купою міжнародних брендів та організацій: від мексиканського печива до громадського транспорту в Римі.
Студія Paramount, кінотеатральні мережі та численні аналітики сподіваються, що фільм Рідлі Скотта зможе збільшити світові касові збори за останні півтора місяця 2024 року після не дуже ефектних показників третього "Венома" та зовсім невтішного старту нового комедійного екшна Двейна Джонсона "Кодове ім'я «Червоний»".
"Гладіатор 2" стартує в США в той самий день, що й довгоочікуваний мюзикл "Wicked: Чародійка". Розрахунок тут на повторення ситуації, яка склалася із Барбінгеймером влітку 2023-го, коли два зовсім різних проєкти, розраховані на зовсім різну аудиторію, простимулювали глядача піти в кінотеатри, щоби стати частиною історії.