"Minecraft: Фільм": комедійний екшн з Джеком Блеком та Джейсоном Момоа встановив рекорд по зборах. І далеко не тільки через імена акторів

Минулого тижня керівництво студії Warner Bros. Pictures скоріш за все сильно нервувало. У четвер повинен був стартувати прокат їхнього останнього перед літньою прем'єрою "Супермена" козиря — екранізації популярної відеогри "Minecraft: Фільм" від режисера Джареда Гесса та із Джеком Блеком й Джейсоном Момоа у головних ролях. 

До цього всі фільми, які Warner Bros. випускали в прокат у 2025 році або сильно не добирали ("Компаньйон"), або взагалі катастрофічно провалювалися ("Мікі 17" із бюджетом e 118 мільйонів доларів зібрав всього 123 мільйона; "Мудрі хлопці" з Де Ніро із бюджетом у 50 мільйонів зібрав всього 9). Студії потрібен був хіт, щоб не просто потішити акціонерів, а підтримати репутацію. Останній розрахунок був на "Minecraft: Фільм", але попередні оцінки як аналітиків Warner Bros., так і взагалі індустріальних були стриманими: хтось називав цифру у 80 мільйонів доларів за перший вікенд в Північній Америці (вдома), студія була навіть більш обережною й сподівалася на 65-70 мільйонів. 

Втім, станом на вечір п'ятниці стрічка зібрала 58 мільйонів, чим сильно підвищила прогнози: до 120-150 мільйонів доларів на старті вдома. По факту ж "Minecraft: Фільм" зібрав 157 мільйонів в Північній Америці та 144 мільйони закордоном. Разом 301 мільйон доларів. Виробничий бюджет стрічки склав 150 мільйонів, а значить лише за перший вікенд вона майже повність його відбила. Залишилося відбити маркетинг й почати заробляти. Станеться це вже до кінця цього тижня. 

Студія вже точно планує сиквел та скоріш за все всеосяжне розширення кіновсесвіту Minecraft із серіалами, спінофами й так далі. 

Warner Bros. не тільки довели, що вони все ще могутні, але й подарували індустрії перший великий хіт у 2025-му. "Білосніжка" від Disney, нагадаємо, провалилася. 

Секрет такого успіху криється в безумовній популярності самої гри. Minecraft стартувала у 2011 році. Відтоді було продано 300 мільйонів копій. Станом на 2024-й в гри було 170 мільйонів активних гравців щомісячно. Але причини для подібного старту фільму потрібно шукати не тільки в популярності гри, але й в тому що студії, режисеру Гессу (Наполеон Динаміт), п'ятьом сценаристам та акторам вдалося зробити не спаплюжене глибокою думкою, коротеньке (100 хвилин, що по сучасним міркам є малим хронометражем) й нескінченно яскраве та позитивне кіно. Й що важливо — кіно, на яке люди можуть йти всією сім'єю. Такого в цьому році ще не було. Й люди з дітьми (а цільова аудиторія "Minecraft: Фільм" звичайно діти) такі фільми відчувають здалеку. 

Відповідно, якщо стрічка не впаде за результатами другого вікенду, то в неї є всі шанси стати найкасовішою екранізацією гри в історії, обійшовши "Брати Супер Маріо в кіно" з їхніми 1,363 мільярдами. Принаймні "Minecraft: Фільм" вже обійшов братів Маріо на старті: перший фільм зібрав 157 мільйонів й встановив рекорд, "Брати Супер Маріо в кіно" у 2023-му — 146,4 мільйона. 

 

25.04.2025
Співгенеральний директор Netflix Тед Сарандос любить роздавати інтерв'ю та взагалі в різних форматах ділитися своїм баченням розвитку кіноіндустрії. Днями він виступив на захист репутації своєї компан...
Далее
25.04.2025
Актор Педро Паскаль розкритикував письменницю Джоан Роулінг на платформі X, назвавши її “огидною невдахою”. Паскаль відреагував на відео в Instagram, де активіст Тарік Ра'уф закликав бойкотувати твори...
Далее
24.04.2025
Смерть Папи Франциска 21 квітня спричинила різке зростання інтересу до фільму "Конклав" — детективного трилера Едварда Берґера ("На Західному фронті без змін"), що зображує події після смерті вигадано...
Далее