Ефект "Оскару"? Фільм "20 днів у Маріуполі" очолив чарти українських стрімінгових платформ
Про це повідомляє Суспільне із посиланням на Forbes. Документальний фільм Мстислава Чернова "20 днів у Маріуполі" очолив чарти українських стримінгових сервісів Takflix, "Київстар ТБ", Megogo та Volya TV. Стрічка також доступна на Sweet TV, але даних по цьому сервісу наразі немає.
А так, на Takflix "20 днів у Маріуполі" встановив історичний рекорд по переглядах, обігнавши навіть Антоніо Лукіча із його драмеді "Мої думки тихі". На Megogo фільм став найпопулярнішим в документальній секції та відповідно зайняв місце серед лідерів у загальному чаті. Всього доступ до перегляду було відкрито 21 тисячу разів. Це означає, що людей, які подивилися фільм на платформі може бути набагато більше, адже глядачів перед одним телевізором може бути декілька.
На "Київстар ТБ" стрічка "20 днів у Маріуполі" так само як і на Takflix стала найпопулярнішою за весь час існування стрімінгового сервісу. Що стосується Volya TV, то в період з 21 по 23 березня фільм Мстислава Чернова подивилися 18% клієнтів платформи.
Це все виглядає логічним наслідком факту отримання "Оскару" Черновим та продюсерками стрічки Мішель Мізнер та Рейні Аронсон. Престижна та популярна премія привернула додаткову увагу до "20 днів у Маріуполі" та ніби поставила на документалці штамп "must see".
На додачу треба нагадати, що фільм вийшов в повторний український прокат і його все ще можна подивитися в кінотеатрі.