"Бріджертони" та "Оленя" подвоїли кількість очікуваних нових підписників Netflix
Про це повідомляє BBC. Компанія Netflix заявила, що за три весняні місяці збільшила кількість передплатників на понад вісім мільйонів людей. Сталося це завдяки виходу третього сезону "Бріджертонів" та драми "Оленя". Останній мінісеріал завірусився в соцмережах та спричинив скандал із прототипом головної героїні. Вона подала на авторів шоу та на Netflix позов до суду, що не могло не підживити увагу.
Кількість нових підписників є майже вдвічі більшою, ніж передбачали інвестори. В плюс тут спрацювала й стратегія стрімінгу щодо обмежень кількості спільних паролів для акаунтів. Втім, Netflix попередили, що вплив репресій на передачу паролів може закінчитися в найближчі місяці, що призведе до уповільнення зростання підписників в наступні місяці.
Натомість керівництво стрімінгу шукає нові напрямки, які можна залучити до набору запропонованого контенту, такі як спорт, живі трансляції, геймінг й таким чином збільшити показники. Щодо, наприклад, геймінгу на нас чекає багатокористувацька відеогра, прив’язана до випуску нового сезону хітового серіалу "Гра в кальмара", що вийде пізніше цього року.
"Якщо ми будемо добре працювати — кращі історії, легший пошук та більше фанатів — і водночас утверджуватись у нових сферах, таких як живі трансляції, ігри та реклама, ми вважаємо, що у нас буде набагато більше простору для зростання", — запевнила компанія інвесторів.
Нагадаємо, наразі стрімінговий гігант залишається лідером галузі з великим відривом. Завдяки вищеописаним досягненням загальна кількість передплатників Netflix у всьому світі перевищила 277 мільйонів осіб.
А враховуючи, що в більшості домогосподарств сидить двоє або більше людей, то загальна аудиторія стрімінгового гіганта становить понад 600 мільйонів осіб.