"Таємниці Ґравіті Фолз": в Disney почали говорити про продовження культового мультсеріалу
Мультсеріал "Таємниці Ґравіті Фолз" дебютував на Disney Channel у 2012 році 20-серійним першим сезоном. Другий сезон, що складався також з 20 епізодів вийшов у 2014-му вже на Disney XD та встановив рекорд по переглядах. На додачу шоу виграло купу "Еммі" та "Енні" (американська анімаційна нагорода), майже одразу здобуло культовий статус та розширилося у серії коміксів та книжок.
Відтоді відлуння "Ґравіті Фолз" можна було побачити у великій кількості чудових анімаційних проєктів: "Совиний Дім", "Амфібія", "За садовим парканом".
Втім, його автор Алекс Гірш з самого початку говорив, що історія, яку він розповідає — в серіалі близнюки Діппер і Мейбл Пайнс приїздять на канікули до свого дядька в орегонське містечко Ґравіті Фолз, де одразу занурюються у місцеві містичні таємниці — обмежується одним літом й продовження він знімати не планує. Рішення було пов'язане із бажанням залишитися чесним із самим собою, оскільки пригоди Діппера та Мейбл багато в чому засновані на пригодах самого Гірша та його сестри-близнючки одного літа в орегонському містечку, куди вони приїхали дітьми на канікули.
"Це 100% мій вибір, і це те, що я вирішив дуже давно", — писав Гірш ще тоді, коли серіал тільки виходив. "Я завжди проєктував "Таємниці Ґравіті Фолз" як обмежений серіал про одне епічне літо — серіал з початком, серединою та кінцем. Є так багато шоу, які тривають нескінченно, доки вони не втратять свою початкову іскру".
Втім, як натякнула віце-президент телевізійної анімації та брендового телебачення Disney Мередіт Робертс "Таємниці Ґравіті Фолз" можуть бути відроджені. Ще вона натякнула, що Disney ведуть переговори з творцем шоу. У новому інтерв’ю чиновниця розповіла про плани Disney повернути мультсеріал й про їхні переговори з Алексом Гіршем: "Ви знаєте, ми розмовляємо з Алексом. Він збирається видати книгу з Disney за своїм проєктом. А ще ми робимо шорти [зовсім короткі епізоди]. Тому ніколи не кажи ніколи".
Буде непогано, якщо Гірш знайде можливість відродити серіал та не втратити ту саму чесність перед самим собою. Також, ця новина вписується у нову бізнес-стратегію Disney по концентрації своїх зусиль на сиквелах, тобто на перевіреній інтелектуальній власності.