"Гра в кальмара 2" стала третім найпопулярнішим сезоном на Netflix. Втім, до першого сезону та "Венздей" їй ще далеко

Під кінець тритижневого забігу другий сезон "Гри в кальмара" акумулював 152,5 мільйона переглядів. Й став третім найпопулярнішим сезоном серіалу на Netflix, поступаючись лише своєму першому сезону (265 мільйонів) і серіалу "Венздей" (252 мільйони).

Починалося все дуже потужно. Через чотири дні після прем'єри 26 грудня другий сезон "Гри в кальмара" набрав 68 мільйонів переглядів, що зробило його найбільшим дебютом серіалу в історії Netflix. Через тиждень кількість переглядів сягнула 126,2 мільйона (за 11 днів) — більше, ніж будь-який інший серіал Netflix за такий проміжок часу. Корейська драма про смертельні змагання за гроші ще один тиждень залишалася на вершині списку найкращих серіалів неанглійською мовою й спровокувала повернення першого сезону на третє місце в топ-10.

Втім, не все так райдужно. Перший сезон "Гри в кальмара" сприймався зовсім інакше, ніж другий. Оригінальний сезон набирав популярність поступово, наче сніжний ком, якому потрібен час, щоб вирости. Завдяки тому, що перший сезон став справжньою сенсацією, другий сезон стартував значно швидше. Але падіння переглядів у нього відбувається також швидко. 

Якщо за перші чотири дні "Гра в кальмара 2" акумулювала 68 мільйонів переглядів, й за перший повноцінний тиждень додала ще 58,2 мільйона, то падіння переглядів на другому становило доволі великі 55% й в підсумку вилилося у 26,3 мільйона переглядів. 

Сталося це частково через той факт, що другий тиждень супроводжувався кількома високопрофільними півфінальними іграми NCAA (Національна асоціація студентського спорту) з футболу. Також є ймовірність, що лісові пожежі в Лос-Анджелесі мали деякий вплив на потенційні перегляди.

Але головна причина в іншому: перший сезон "Гри в кальмара" був кращим за другий. Серед недоліків продовження — дратівливий кліфгенгер в кінці; абсолютна недописана лінія з човном; відсутність свіжості та провокативності першого сезону. При всьому цьому другий сезон радше вийшов ніж ні. На додачу цифри переглядів не можна назвати провальними. Просто й грандіозними, саме через тенденцію до цих великих падінь, їх також назвати складно. 

Як вже зазначалось, всього за 20 днів "Гра в кальмара 2" має 152,5 мільйона переглядів. Перший сезон "Гри в кальмара" отримав 265,2 мільйона переглядів за перші 91 день; перший сезон "Венздей" — 252,1 мільйона за 91 день (самовстановлений ліміт Netflix для рекордів переглядів). "Грі в кальмара 2" знадобиться багато сил, щоб потрапити в цьому рейтингу на вище місце. 

Нагадаємо, що для Netflix "перегляди" означають загальну кількість годин перегляду сезону протягом визначеного періоду часу, поділену на тривалість сезону. Отримане число після ділення потім округлюється до найближчих 100 000. Навряд чи це можна назвати точним підрахунком, але іншого стрімінг не дає. 

Третій сезон "Гри в кальмара" вийде пізніше у 2025 році. 

 

14.02.2025
Бен Аффлек дещо запізно пробує розвинути свій успіх 8-річної давнини. Втім, опублікований трейлер фільму "Аудитор 2" натякає, що на нас може чекати непоганий трилер. Продовження зняв Гевін О'Коннор. В...
Далее
14.02.2025
Prime Video (стрімінг Amazon) офіційно підтвердив третій сезон серіалу "Володар перснів: Персні влади". Продовження перебуває на етапі підготовки до виробництва, а зйомки фентезійної драми розпочнутьс...
Далее