"Національний феномен". "Ваяна 2", "Wicked" та "Гладіатор 2" встановили рекорд в північноамериканському прокаті зібравши 420 мільйонів доларів

В США закінчилися 5-денні вихідні у зв'язку із Днем Подяки. Якщо судити за результатами бокс-офісу, американці провели цей час не тільки за святковим столом, а й в мультиплексах. Де вони залишили рекордні 420 мільйонів доларів. СЕО кінотеатральної мережі AMC Адам Арон навіть назвав це явище національним феноменом та закликав американців доєднатися до нього. Й дійсно, після напружених президентських виборів та сумної констатації поляризації, яка досягла в американському суспільстві здається свого піка, мешканці США знайшли прихисток, розраду й певне єднання в залі кінотеатру. 

30 мільйонів американців сходили на три фільми відповідальні за цей феномен: 17,4 мільйона купили квитки на "Ваяну 2", 8,7 мільйона на "Wicked" й 3,3 мільйона на "Гладіатор 2". Перший мультфільм — для дітей, другий фільм — для сімей, третій — для дорослої аудиторії. 

Попередній рекорд Дня Подяки тримався з 2018 року. Тоді підживлений прем'єрою мультфільму "Ральф-руйнівник 2: Інтернетрі" американський бокс-офіс досяг позначки у 315.6 мільйона доларів. 

Левова частка цьогорічного успіху лежить на другій "Ваяні". Діснеївський сиквел встановив власний рекорд й зібрав 221 мільйона доларів за п'ятиденні вихідні й показав найкращий старт серед мультфільмів за увесь період виходу мультфільмів у прокат. Попередній рекорд належав другому "Крижаному серцю" й становив 125 мільйонів доларів.  При цьому "Ваяна 2" не хапає зірок з неба. Сюжетно це доволі проста на нуднувата історія, але яскраві кольори та океанічний вайб посеред зими зробили свою справу. Тим паче враховуючи цільову аудиторію мультика — дітей. Сюди треба додати 165,3 мільйона зборів за межами Північної Америки й отримуємо дуже потужний старт у 386 мільйонів сумарно. 

Екранізація бродвейського мюзиклу "Wicked" встановила свій рекорд минулого тижня, а цього опустилася на друге місце із дуже добрими показниками: 117,5 мільйона за 5-денні вихідні, 262,4 мільйона за весь час в північноамериканському прокаті та 359,2 мільйона сумарно по всьому світу. У другий вікенд в США фільм впав всього на 28,9 відсотка порівняно із першим вікендом. 

Другий "Гладіатор" також добре тримається. Фільм Рідлі Скотта впав на 44% у порівнянні з першими вихідними й зібрав 44 мільйони доларів за 5-денні вихідні Дня Подяки. Що може здатися малим досягненням порівняно із вищезгаданими стрічками, але потрібно пам'ятати, що у сиквелу до оскароносного першого "Гладіатора" дорослий рейтинг R, тобто підлітків молодше 17 років самих на нього не пускають. На додачу фільм витримав удар "Ваяни 2" та популярність "Wicked". Падіння на 44% у другий вікенд показує, що глядач все ще зацікавлений й в такому видовищі (зазвичай добрим падінням вважається 50%, тривожним — 60%). Всього у фільму Рідлі Скотта 111,2 мільйона в Північній Америці та 208,8 за межами континенту. Сумарно 320 мільйонів доларів, що дуже непогано, але цьому пеплуму треба точно більше, враховуючи його величезний бюджет у 250-350 мільйонів доларів. Неможливо сказати, на якій цифрі закінчить свою ходу "Гладіатор 2", але поріг у 400 мільйонів він повинен переступити наступного понеділка. 

 

14.01.2025
Джессі Армстронг створив для HBO серіал "Спадкоємці" — одне з найкращих шоу останнього десятиліття. За цю сатиричну трагікомедію про сімейство Роїв та їхню метушню навколо медіаімперії побудованої пат...
Далее
13.01.2025
Не всі можуть пам'ятати Джимона Гонсу за ім'ям, але багато хто точно пам'ятає його обличчя. Актор зіграв помітні другорядні ролі в "оскароносному" "Гладіаторі" Рідлі Скотта разом із Расселом Кроу, в п...
Далее
13.01.2025
Буквально декілька днів тому Мел Гібсон дав велике інтерв'ю популярному американському подкастеру Джо Рогану, в якому серед іншого пофілософствував про методи сторітелінгу та комплементарно пройшовся...
Далее