
Педро Паскаль втішає розбите серце за допомогою навушників Apple в рекламі, яку зняв Спайк Джонз
5- хвилинний рекламний ролик називається "Одного дня" ("Someday") й в ньому Педро Паскаль переноситься в уявний світ завдяки музиці та технології шумозаглушення AirPods.
Режисер фільмів "Бути Джоном Малковичем", "Адаптація", "Вона", купи музичних кліпів та лауреат премії "Оскар" за найкращий оригінальний сценарій ("Вона") Спайк Джонз знімає рекламу всю свою кар'єру й майже кожен захід автора в зону комерції дарує нам маленький чудовий кінематографічний витвір.
Його нова реклама Apple AirPods 4 за участю Педро Паскаля не виключення. Події розгортаються на жвавій міській вулиці, де Паскаля виривають із зимового суму від того, що виглядає як розрив з дівчиною, та переносять у фантазійний світ, наповнений музикою, хореографією і яскравими червоними та жовтими кольорами. По факту перед нами мюзикл.
Реклама підкреслює здатність нових AirPods дозволити користувачу втекти від повсякденності завдяки технології шумозаглушення.
Нагадаємо, що нещодавно Джонз також зняв короткий музичний кліп Coldplay "All My Love", у якому Кріс Мартін співає разом із танцюючим 98-річним Діком Ван Дайком.