TikTok тестує завантаження 60-хвилинних відео. У спробах перетягнути до себе аудиторію YouTube
TikTok тестує можливість користувачів завантажувати 60-хвилинні відео. Ця функція доступна для обмеженої групи користувачів на окремих ринках й наразі в TikTok кажуть, що не мають планів зробити цю функцію широко доступною найближчим часом.
Втім, крига скресла. Ця функція знаменує собою зміну оригінального формату TikTok. Додаток дозволяв користувачам завантажувати 15-секундні відео під час свого запуску у 2016 році, але збільшив цей ліміт протягом останніх кількох років. Попри те, що компанія здобула популярність завдяки своєму формату короткого відео, вона повільно охоплює довший контент. Все для того, щоб перетягнути до себе більше користувачів та здолати одного зі своїх найбільших конкурентів — YouTube.
Збільшення кількості часу надасть творцям можливість експериментувати з новими або розширеними типами контенту, кажуть у компанії. Надаючи можливість завантажувати 60-хвилинні відео, компанія, ймовірно, сподівається, що автори, які зазвичай публікують свій контент на YouTube, також публікуватимуть свої відео на її платформі.
Розширений часовий ліміт також може дозволити публікувати новий тип контенту на TikTok — повноцінні епізоди серіалів та різних телешоу. Багато мереж вже завантажують перші серії телевізійних шоу на YouTube, щоб залучити нових глядачів й з цим розширеним часовим обмеженням вони можуть робити те саме на TikTok. Власне, короткі відео в китайську соцмережу вже додаються задля просування різних фільмів та серіалів. Від "Дюни" до "Оленя".
Втім, як і з будь-якою іншою тестовою функцією, невідомо, коли й чи планують взагалі TikTok широко запустити опцію завантаження 60-хвилинних відео.