Британські кінокритики роздали нагороди. Серед призерів "Зона інтересів" та "20 днів в Маріуполі"

Цього року премія британських кінокритиків London Critics’ Circle awards вручалася в 44-те. І на ній шанували експериментальне та політичне, хоч при цьому і глядацьке, кіно. Нагороди за найкращий фільм та найкращу режисуру, а також за музику та звук відійшли "Зоні інтересів" Джоната Глейзера — стрічці про ідеалістичне бюргерське життя очільника Аушвіцу Рудольфа Гьосса та його дружини Гедвіги стінка в стінку із, власне, інституцією підпорядкованою Рудольфу. 

Це споглядальне кіно з ефектом занурення (нагороди за звук та музику вручили не дарма) та питанням по центру: "Яким чином люди обирають кого жаліти та кому співчувати, а з ким можна поводитись максимально жорстоко?".

Глейзер подякував всім та в першу чергу дружині: "І найбільше моїй дружині, оскільки, зрештою, це все про неї". Його продюсер Джеймс Вілсон був більш багатослівним. Він згадав про "вибіркову емпатію" та зазначив, що "люди в Україні та на півдні Ізраїлю" "так само заслуговують на співчуття, як і люди в Газі, Ємені чи будь-де".

Драма зав'язана на пам'яті та почутті провини "Усі ми незнайомці" була названа британським/ірландським фільмом року та на додачу отримала премію за найкращу чоловічу роль (Ендрю Скотт). Під час промови актор зазначив, що фільми про кохання двох чоловіків все ж таки можуть заробляти гроші. Фільм Ендрю Хея забирався на вершину і британського, і ірландського бокс-офісу.  

Кращим актором другого плану став Чарльз Мелтон за свою роботу у фільмі "Травень, грудень" (він в нашому прокаті).

Кращим документальним фільмом був названий "20 днів у Маріуполі" Мстислава Чернова. Говорячи до аудиторії режисер сказав, що він вірить, у те що "кіно має силу змінити історію та те, як люди бачать наш час і, можливо, зроблять кращий вибір". 

 

 

 

 

01.07.2025
Опубліковано трейлер фільму "Людина, що біжить" — проєкту цікавого одразу декількома моментами. Це нова стрічка британця Едгара Райта, відомого комедійними горорами та трилерами "Зомбі на ім'я Шон", "...
Далее
01.07.2025
Бразильська режисерка Петра Кошта вдруге звертається до історії своєї країни та до її стану зараз, щоб створити гострий документальний фільм про брудну політику, огидну церкву та розгублених людей. Пе...
Далее