"Зла не існує": лауреат "Оскару" Рюсуке Хамаґучі зняв моторошний еко-трилер. Подивіться трейлер

Опубліковано трейлер фільму "Зла не існує" — нової роботи японця Рюсуке Хамаґучі, який більшу частину своєї кар'єри був маловідомим режисером здебільшого фестивальних фільмів аж поки у 2021-му не випустив стрічку "Сядь за кермо моєї машини". Вона отримала міжнародний "Оскар", сам Хамаґучі був номінований на додачу в режисерській категорії та за оригінальний сценарій.  

Той фільм зробив з Рюсуке Хамаґучі зірку сучасного японського кіно. Мабуть, тому режисер вирішив зняти свою наступну стрічку по-тихому. Так само тихо пройшла її прем'єра на Венеціанському кінофестивалі у 2023 році (там фільм отримав другу за значущістю нагороду — Гран-прі журі). 

 

EvilDoesNotExist

 

В картині "Зла не існує" розповідається про скромне життя чоловіка, на ім'я Такумі та його дочки Хани (Ріо Нісікава), які живуть користуючись з землі в селі Мізубікі. Жителі села дізнаються про план корпорації побудувати на їхній території місце для глемпінгу (походить від сполучення слів  "гламурний" та "кемпінг" і означає стиль кемпінгу зі зручностями). Двоє представників компанії прибувають із Токіо, щоб провести міські збори, під час яких селяни висловлюють свої скарги щодо забудови та її потенційного впливу на водопостачання: вода, живить дикий васабі в цьому районі та йде на готування локшини удон в улюбленому місцевими ресторані. Тим часом незрозумілі наміри туристичної компанії стикаються з тривожною серією подій, які перевертають і без того хитке життя Такумі та Хани.

Все це подається у фільмі вкрадливо та поступово. 

Чи вийде стрічка в український прокат поки не відомо. 

 

22.05.2025
Актор приїхав на цьогорічний Каннський кінофестиваль представляти фільм "Історія звуку" Олівера Германуса ("Жити" з Біллом Наї), в якому вони разом із Джошем О'Коннором розіграли роман двох чоловіків...
Далее
22.05.2025
Опубліковано повноцінний трейлер, мабуть, найочікуванішого українського фільму цього року "Ти — космос" — першої повноцінної наукової фантастики нашого новітнього кінематографа, яка при цьому не вигля...
Далее