"Мегалополіс": прем'єра фільму Френсіса Форда Копполи відбудеться в Каннах. Можливо там вдасться знайти дистриб'ютора

Легендарному режисеру "Хрещеного батька", "Апокаліпсису сьогодні" та "Дракули Брема Стокера" цього року виповнилося 85. Він давно не співпрацює із голлівудськими студіями й свій перший за тринадцять років фільм "Мегалополіс" профінансував сам. Для цього Коппола продав частину своїх виноградників та рекреаційних активів й за виручені 120 мільйонів доларів зняв грандіозне кіно з Адамом Драйвером, Джанкарло Еспозіто, Лоренсом Фішберном, Шая Лабафом, Дастіном Гоффманом та багатьма іншими у головних ролях. 

Сюжет поки що окреслений загальними фразами: "Аварія руйнує мегаполіс, схожий на Нью-Йорк, який уже занепадав. Архітектурний ідеаліст Цезар прагне відбудувати місто як утопію, тоді як мер Франк Цицерон вважає інакше, частково через корупцію та маніпулювання владою. Тим часом дочка Френка, Джулія, втомившись від уваги та влади, які вона отримала завдяки батьку, шукає сенс свого життя".

Фрази загальні, але відчувається, що історія буде епічна. На це вказує і бюджет у 120 мільйонів. Втім, одне діло зняти кіно за власні гроші, а інше — донести його до глядача. Коппола наполягає тільки на кінотеатральному прокаті, тому стрімінгові платформи відпадають одразу. Хіба що випустити "Мегалополіс" за тією ж схемою, що й "Вбивці квіткової луни" Скорсезе та "Наполеон" Скотта: спочатку скільки можливо у кінотеатрах, потім одразу на стрімінг. 

В будь-якому випадку потенційних дистриб'юторів треба зацікавити. А це люди, які мислять на відміну від Копполи виключно грошима. 

Нещодавно режисер влаштував для топових дистриб'юторських компаній та певної кількості друзів (від Аль Пачіно до Кейлі Спені) закритий перегляд фільму. Відгуки різнилися до "неймовірно" та "шедевр" до "занадто незрозуміло" та "те, що неможливо продати". Інтриги вони додають, але угоду про продаж так укладено й не було. 

В цьому ракурсі прем'єра "Мегалополісу" на Каннському кінофестивалі в рамках основної конкурсної програми бачиться логічним ходом. З одного боку Коппола — дитя Канн, один з десяти режисерів, які отримували Золоту пальмову гілку двічі й участь його нового фільму — данина шанування митця на фінальному етапі його кар'єри. З іншого — Каннський кінофестиваль — це не тільки перегляд фільмів, а ще і їх продаж, через один з найбільших кіноринків. 

Коппола явно сподівається знайти дистрибуційне рішення якщо не в США, то в Каннах. 

 

megalopolis

15.11.2024
Чим далі від фільму "007: Не час помирати", тим нагальнішим стає питання: "Хто стане наступним Джеймсом Бондом?". І хоча пройшло з моменту виходу тієї стрічки всього три роки й час подумати у продюсер...
Далее